Junior

Juniorverksamheten vi har här på Dagsholm Golfklubb är till för alla mellan 0-21 år.
Har du aldrig spelat golf så hjälper vi dig komma igång. Vi har material tillgängligt för de som fortfarande funderar på att prova på sporten men ännu inte köpt nödvändigt material, i huvudsak golfklubbor.
Har du mycket erfarenhet sedan tidigare hjälper vi dig vidareutvecklas därifrån.
Vår allra högsta prioritering är inte att alla ska bli så bra som möjligt. Vår högsta prioritering är att alla ska känna sig välkomna och ha riktigt roligt.

JUNIORER

Hej på er!

Johan Rungberg heter jag och jag kommer att ta över efter Svante som ansvarig för juniorerna på Dagsholm ihop med Henrik Allén Oltegen.
Vi har planerat för träning på tisdagar kl18:00-19:30 med start den 14 maj. Vi hoppas att detta är en tid som ska passa så många som möjligt.
Vi planerar för någon form av kickoff men ber att återkomma med dag för detta inom kort.

Är ni nya och nyfikna på golf så är ni hjärtligt välkomna direkt på träning eller kontakta mig om ni har frågor! Klubbor finns att låna.

Johan Rungberg

Har ni frågor och funderingar? Kontakta då nedan:

Johan Rungberg,
076-116 15 14,